Vaak gestelde vragen

Als uw vragen hieronder niet vermeld staan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Prijzen & Betaling

Aangezien de catalogus eenmaal per jaar wordt gedrukt en de kosten van de grondstoffen van periode tot periode sterk kunnen variëren, is het mogelijk dat de catalogusprijzen afwijken van de prijzen op de website.
Hoewel wij afwijkingen tot een minimum trachten te beperken, hebben de prijzen op de website altijd voorrang op de catalogusprijzen.

Ja als u een nieuwe klant bent. U hoeft dit echter niet te doen als u een gemeentelijke, vrije, Franse gemeenschaps- of provinciale school of onderwijsinstelling bent.

U kunt direct op de website betalen met een creditcard, of via een bankoverschrijving op rekeningnummer : BE60 2100 5091 7170

Leveringen

Als de artikelen van uw bestelling in voorraad zijn, duurt de levering tussen 2 en 10 werkdagen! Als wij een of meer van de artikelen in uw bestelling moeten bestellen, stellen wij u daarvan per e-mail op de hoogte zodra wij uw artikelen hebben ontvangen en uw bestelling hebben voorbereid. Vanaf het moment dat wij deze e-mail ontvangen, is de levertijd weer 2 tot 10 werkdagen. Wij zullen contact met u opnemen om de exacte leverdatum te bevestigen. 

Onze levering in België is gratis voor bestellingen van € 450 of meer, exclusief BTW. Voor alle bestellingen van minder dan 450 euro exclusief BTW, wordt een vaste bijdrage van 35 euro exclusief BTW gevraagd.

Voor leveringen buiten België worden steeds extra kosten aangerekend, te bepalen volgens de bestemming.

Ja, wij kunnen u levering aanbieden met installatie en/of montage van de meubelen (op aanvraag). Voor dergelijke verzoeken kunt u contact met ons opnemen via alvan@alvan.be.

Ja, dat doen we wel! U kunt uw bestelling bij ons afhalen tijdens de openingsuren, van maandag tot vrijdag, van 9u tot 17u. Als u uw bestelling wilt afhalen, stuur dan een e-mail naar alvan@alvan.be. 

Offertes & Producten

U kunt uw bestelling heel gemakkelijk vooraf bekijken op onze website. Op de pagina van elk artikel waarin u geïnteresseerd bent, klikt u op "toevoegen aan offerte" in plaats van op "toevoegen aan winkelwagen". U kunt dan uw offerte bekijken op het offerte icoon links van het mandje icoon.

Algemene ondersteuning

U ontvangt een orderbevestiging in uw mailbox. Het wordt door onze diensten verwerkt. U ontvangt dan een e-mail wanneer alle artikelen van uw bestelling zijn aangekomen en klaar zijn om te worden verzonden naar het adres dat u hebt opgegeven.

Zodra u uw bestelling op de website hebt geplaatst, kunt u deze bekijken in het tabblad "mijn bestellingen" van uw account. Wij zullen u ook een e-mail sturen om te bevestigen dat wij uw bestelling hebben ontvangen.

Als u vragen hebt die hier niet worden beantwoord, kunt u de verschillende manieren om ons te bereiken vinden op de contactpagina.